
Σε περίπου δυο χρόνια εκτιμάται οτι θα είναι έτοιμος στο μεγαλύτερο μέρος του και λειτουργικός ο νέος αυτοκινητόδρομος της Πατρών – Πύργου.
Το έργο προχωρά και οι εργασίες βρίσκονται περίπου στο 11%, ενώ ο ρυθμός προόδου των εργασιών θα αυξάνεται σταδιακά με την πάροδο του χρόνου, μετά την ολοκλήρωση των πιο χρονοβόρων αρχικών φάσεων του έργου.
Οι εργασίες αφορούν πρόδρομες εργασίες όπως καθαρισμούς, κατασκευή επιχωμάτων, επεκτάσεις οχετών, ανακατασκευή Κάτω Διαβάσεων για τη διέλευση τοπικών οδών, εκσκαφές πλευρικών οδών, κατασκευή τοίχων αντιστήριξης και μετακίνηση
υφιστάμενων δικτύων ηλεκτρισμού και ύδρευσης.
Το πρώτο τμήμα του νέου αυτοκινητόδρομου, μήκους 13χλμ., από το Μιντιλόγλι έως και την Κάτω Αχαΐα, αφορά διαπλάτυνση της υφιστάμενης εθνικής οδού. Τα υπόλοιπα 62 χιλιόμετρα είναι κατασκευή σε νέα χάραξη μέσω της κοιλάδας της Ήλιδας.
Σήμερα απασχολούνται στα τρία εργοτάξια περίπου 500 εργαζόμενοι. Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει 8 κόμβους, εξασφαλίζοντας σύνδεση με εκατοντάδες χωριά και πόλεις, καθώς και με τη βιομηχανική ζώνη της Πάτρας.
(Χ.Θ. 66+200) Εργασίες: Κατασκευή επιχωμάτων, ορυγμάτων, διαβάσεων, οχετών

(Χ.Θ. 60+500) Εργασίες: Χωματουργικές εργασίες

(Χ.Θ. 58+910) Εργασίες: Κατασκευή επιχωμάτων, και οχετών

(ΣΕΑ Κάτω Αχαΐας, Χ.Θ. 21+030) Εργασίες: Χωματουργικές εργασίες, εγκαταστάσεις εργοταξιακές

Κόμβος Κάτω Αχαϊας, Χ.Θ. 17+700) Εργασίες: Κατασκευή επιχωμάτων, Άνω Διάβασης, οχετών, τοίχων αντιστήριξης

Χ.Θ. 1+500) Εργασίες: Διαπλάτυνση δεξιά στη ΝΕΟ Πατρών Πύργου (καθαρισμοί – επέκταση οχετών)


