
Η απίστευτη ιστορία με γνωστούς Έλληνες ποδοσφαιριστές (και όχι μόνο) να πέφτουν θύμα του κυκλώματος που έβαλε για δόλωμα ακόμα και το όνομα του Κώστα Τσιμίκα.
Μία τρομερή ιστορία εξαπάτησης ήρθε στο φως από την Πάτρα. Πρόκειται για κύκλωμα εταιρείας εκτελωνιστών με έδρα την πρωτεύουσα της Αχαΐας, στις «δαγκάνες» του οποίου έπεσαν μεταξύ άλλων γνωστοί ποδοσφαιριστές, επιχειρηματίες και γιατροί οι οποίοι με την απατηλή υπόσχεση ότι «τα οχήματα έρχονται από τη Γερμανία αφού προηγηθεί συνεννόηση με την τράπεζα που τα έχει κατασχεμένα ώστε να τα αποδεσμεύσει» και το δέλεαρ ότι «γι’ αυτό η τιμή θα είναι αισθητά χαμηλότερη», έδιναν γενναίες προκαταβολές, όμως τα αυτοκίνητα δεν έφταναν ποτέ στον αγοραστή. Στο κύκλωμα αυτό κομβικό ρόλο έπαιζε γνωστός αθλητικός παράγοντας της πόλης ο οποίος λειτουργούσε ως μεσάζων και έταζε πολυτελή οχήματα και supercars στα ανυποψίαστα θύματα.
Για να κάνει τα θύματα να νιώθουν πιο «ασφαλή», το κύκλωμα δεχόταν τις περισσότερες προκαταβολές μέσω τραπεζικών καταθέσεων, οι οποίες βέβαια στη συνέχεια εξαφανίστηκαν και τα θύματά τους όχι μόνο δεν πήραν τα οχήματα που παρήγγειλαν, αλλά ούτε καν τις προκαταβολές που έδωσαν, αφού ακολούθως οι εκτελωνιστές τα έριχναν στον μεσάζοντα και ο μεσάζων, με το πρόσχημα ότι «δεν λάμβανα εγώ τα χρήματα», στους εκτελωνιστές.
Ο γνωστός ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας, νομικός εκπρόσωπος 30 εξαπατημένων πελατών, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται, όπως θα διαβάσετε παρακάτω, και τα ονόματα γνωστών ποδοσφαιριστών, έκανε λόγο για μια πρωτοφανή υπόθεση απάτης για την οποία χρειάστηκε ένας ολόκληρος χρόνος προκειμένου να συγκεντρωθούν τα απαραίτητα στοιχεία για την υποβολή μηνύσεων κατά των δύο δραστών, του πρώην προέδρου της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πυγμαχίας Σωτήρη Καμπέρη και του Ιωάννη Μαραγιάννη, ιδιοκτήτη της εταιρείας εκτελωνισμού Maragiannis Customs Brokers Garage Junkies.

Τα θύματα
Ενα από τα πρώτα θύματά τους ήταν ο πρώην κεντρικός αμυντικός του Αρη Θεσσαλονίκης Γιώργος Δεληζήσης. Ο ποδοσφαιριστής ήρθε σε συνεννόηση με τον Σωτήρη Καμπέρη και τον εκτελωνιστή Ιωάννη Μαραγιάννη στις αρχές Ιανουαρίου 2021. Ζήτησε να του βρουν ένα αυτοκίνητο μάρκας Mercedes C200 AMG, 4Matic, full extra, χρονολογίας 2019 και κατέβαλε 14.000 ευρώ ως προκαταβολή. Δύο μήνες μετά παρήγγειλε και ένα ακόμη αυτοκίνητο, μάρκας BMW X1, αυτόματο, χρονολογίας 2020, το οποίο, όπως του είπαν, κόστιζε 12.500 ευρώ και γι’ αυτό κατέβαλε τα μισά χρήματα ως προκαταβολή.
Επιπλέον κατέβαλε 14.000 ευρώ ως προκαταβολή για την παραγγελία ενός τρίτου αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τον ποδοσφαιριστή, ο πρώην παράγοντας της πυγμαχίας τού είχε αναλύσει τη διαδικασία με την οποία θα εισήγε τα αυτοκίνητα, τονίζοντας πως εκείνος είχε μεγάλες διασυνδέσεις και με διευθυντικά στελέχη στο εξωτερικό, ιδίως στη Γερμανία αλλά και στο Ντουμπάι.

Ο ποδοσφαιριστής του Αρη μίλησε στους συμπαίκτες του για την παραγγελία του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να αρχίσουν να εκδηλώνουν ενδιαφέρον και άλλοι ποδοσφαιριστές. Ενας εξ αυτών, όπως αναφέρει στη μήνυση του ο Γιώργος Δεληζήσης, ήταν ο Εργκους Κάτσε. Ο διεθνής Αλβανός ποδοσφαιριστής που φέτος αγωνίζεται με την ομάδα του Βόλου, σύμφωνα με τον Δεληζήση, παρήγγειλε κι αυτός ένα αυτοκίνητο αντί 70.000 ευρώ, η αξία του οποίου στην Ελλάδα είναι 130.000 ευρώ. «Κατέβαλε προκαταβολή 20.000 ευρώ, αλλά το αυτοκίνητο δεν ήρθε ποτέ.
Η επιστροφή χρημάτων έγινε μετά από σχεδόν έναν χρόνο με πολλά τηλεφωνήματα δικά μου και του Εργκους σε καθημερινή βάση», τονίζει στη μήνυσή του ο Δεληζήσης.
Ούτε, όμως, ο ίδιος κατάφερε να παραλάβει την BMW X1 M packet που είχε παραγγείλει μέσω των δύο εγκαλούμενων. Υποτίθεται ότι θα το αγόραζε στην εξαιρετική τιμή των 12.500 ευρώ, έδωσε τα μισά ως προκαταβολή, όμως το αυτοκίνητο δεν έφτασε ποτέ στα χέρια του. «Στην αρχή μού έλεγαν ότι φταίει το τελωνείο, μετά η πανδημία κι ένα σωρό άλλες δικαιολογίες που θα χρειάζονταν αρκετές σελίδες για να τις μνημονεύσω. Η ουσία είναι ότι τα αυτοκίνητα που είχα συμφωνήσει να αγοράσω δεν ήρθαν ποτέ στην κατοχή μου», προσθέτει.
Παρόμοια εμπειρία είχε και ο σέντερ φορ του Ιωνικού Δημήτρης Μάνος, ο οποίος είχε παραγγείλει ένα Mercedes GLA 200, χρονολογίας 2020, πετρελαιοκίνητο. Οι επιτήδειοι το είχαν κοστολογήσει 15.000 ευρώ και ο ποδοσφαιριστής έδωσε το 1/3 των χρημάτων ως προκαταβολή. Φυσικά το αυτοκίνητο δεν έφτασε ποτέ στα χέρια του και έτσι αναγκάστηκε να στραφεί νομικά εναντίον τους.
Ο δικηγόρος Πασχάλης Παπαδόπουλος, ο οποίος εκπροσωπεί εξαπατημένους πελάτες του κυκλώματος απάτης με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα, εκτιμά ότι «η λεία του κυκλώματος είναι ανυπολόγιστη» και πως πρόκειται για υπόθεση «με πολλές προεκτάσεις δεδομένου ότι ανακύπτουν συνεχώς νέα θύματα και η λίστα των προσώπων που εξαπατήθηκαν μεγαλώνει διαρκώς»